Koszyk

Wartość koszyka brutto 0,00 zł
Wartość koszyka netto 0,00 zł
Dostawa brutto? 0,00zł
Suma zamówienia 0,00 zł
W sumie zawarty VAT 0,00 zł

Rejestracja i logowanie

1. Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie? 

Oczywiście, że nie. Możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Warto jednak założyć konto, ponieważ daje ono mnóstwo korzyści, a rejestracja trwa moment. 

Posiadając własne konto możesz: 

Sprawdzić historię swoich zamówień,

Uniknąć wpisywania swoich danych przy każdym zamówieniu

Korzystać z promocji dla stałych klientów 

Mieć stały dostęp do swoich faktur 

2. Jak założyć konto w sklepie? 

Jeśli chcesz założyć konto w sklepie postępuj zgodnie z następującymi krokami:

Kliknij „Stwórz konto” w prawym górnym rogu strony 

Wypełnij swoje dane

Zapoznaj się z regulaminem i kliknij pole dotyczące akceptacji jego treści

Potwierdź rejestrację na mailu. 

3. Jak zalogować się w sklepie? 

Jeśli chcesz się zalogować, kliknij w prawym górnym rogu strony przycisk „Zaloguj się”, a następnie wpisz dane, które podałeś w czasie rejestracji i naciśnij przycisk „Zaloguj się”. 

4. Zapomniałem hasła, co robić? 

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego też nie przechowujemy Twojego hasła, ale możemy je dla Ciebie zresetować. 

W zakładce „Zaloguj się” kliknij na przycisk „Nie pamiętasz hasła?”, wprowadź swój adres e-mail podany w czasie rejestracji i kliknij „Wyślij link do zresetowania”. 

Na Twojej skrzynce mailowej pojawi się wiadomość z możliwością zresetowania hasła. Jeśli nie masz jej w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder „SPAM”. 

5. Czy mogę usunąć swoje konto? 

Na pewno nie chcesz zostać z nami? Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań i chcesz usunąć swoje konto. 

Aby usunąć konto, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, wysyłając nam wiadomość na adres esklep@polskie-smaki.pl 

Zamówienia

1. Jak złożyć zamówienie? 

Aby złożyć zamówienie, wykonaj następujące kroki:

1. Wybierz produkt, który Cię interesuję, a następnie dodaj go do koszyka 

2. Gdy wybierzesz wszystkie interesujące Cię produkty naciśnij przycisk koszyka, a następnie „Przejdź do kasy”. 

3. Jeśli masz kod rabatowy - wpisz go przed przejściem do kasy. 

4. W kolejnym polu wybierz, czy kupujesz jako osoba prywatna, czy jako firma. 

5. Uzupełnij dane i kliknij przycisk „Przejdź do sposobu dostawy” 

6. Wybierz formę dostawy i naciśnij „Przejdź do metody płatności”

7. Wybierz swoją ulubioną metodę płatność i za jej pomocą opłać zamówienie

8. Naciśnij przycisk „Złóż zamówienie” 

9. Gratulacje! Twoje zamówienie zostało złożone! Teraz wystarczy czekać, aż Twoja przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera :) 

2. Jak sprawdzić aktualny status zamówienia? 

Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status Twojego zamówienia po zalogowaniu się na Twoje konto w zakładce „Historia zamówień”. O kolejnych etapach realizacji zamówienia będziemy Cię także informować mailowo. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomości na adres esklep@polskie-smaki.pl. Z przyjemnością na nie odpowiemy. 

3. Czy mogę edytować złożone już zamówienie?  

Niestety, nie mamy jeszcze tej funkcjonalności. Pracujemy cały czas nad doskonaleniem naszego sklepu. 

4. Co się dzieje z moim zamówieniem po wysłaniu? Gdzie jest moja paczka? 

Twoje zamówienie od razu jest przekazywane do odpowiedniego działu, który zajmie się skompletowaniem Twojego zamówienia i przekazaniem go jak najszybciej kurierowi. 

Po wygenerowaniu numeru śledzenia przesyłki, wysyłamy taką informację na Twoją skrzynkę, gdzie możesz śledzić aktualny status zamówienia. 

5. Gdzie znajdę historię wszystkich moich zamówień? 

Jeśli chcesz zobaczyć historię wszystkich swoich zamówień, zaloguj się na swoje konto, a następnie w zakładce „Moje konto” wejdź w zakładkę „Historia i szczegóły zamówień”. Znajdują się tam wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia. 

6. Czy mogę zamówić ponownie produkty z poprzedniego zamówienia bez dodawania ich do koszyka? 

Tak, jak najbardziej. W takiej sytuacji, wejdź w „Historię i szczegóły zamówień”, wybierz interesujące Cię zamówienie, a następnie kliknij przycisk „Zamów ponownie”. Pamiętaj, że taka możliwość jest zarezerwowana tylko dla osób posiadających konto w sklepie Polskie Smaki

7. Czy mogę dołożyć produkty do swojego zamówienia? 

Nie możesz samodzielnie edytować swojego koszyka, ale z wielką przyjemnością zrobimy to za Ciebie, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane. 

Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@polskie-smaki.pl. Pamiętaj, że zamówienia złożone do godziny 12 są zwykle wysyłane tego samego dnia, dlatego skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli edytować Twoje zamówienie. 

8. Czy mogę anulować swoje zamówienie? 

Wszystko zależy od statusu zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz to zrobić, wysyłając nam wiadomość na adres esklep@polski-cukier.pl. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, wystarczy, że nie przyjmiesz paczki, a my zwrócimy Ci pieniądze, jak tylko wróci do nas. 

Zachęcamy Cię, aby dać nam szansę i zamiast anulować zamówienie, wybrał jego ewentualny zwrot. 

9. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? 

Niestety, możemy zrealizować jedynie zamówienia złożone przez nasz sklep online lub wysłane na adres esklep@polskie-smaki.pl. Aby przekazać Twoje zamówienie potrzebujemy potwierdzenia. 

Płatności

1. Jakie są możliwe metody płatności? 

W Polskie Smaki dbamy o Twoją wygodę, dlatego umożliwiamy Ci dokonanie płatności najpopularniejszymi metodami. 

Możesz wybrać:

Płatność przez E-Service:

  1. Apple Pay
  2. Blik
  3. Portfele elektroniczne (Google Pay, Masterpass)
  4. Karta płatnicza/karta kredytowa
  5. Przelew on-line

2. Po jakim czasie moja płatność zostanie zaksięgowana? 

Płatności dokonane przez E-Service zwykle księgują się natychmiast. Pamiętaj, że Twoje zamówienie zostanie przekazane po zaksięgowaniu płatności. 

3. Czy mogę wybrać opcję płatności za pobraniem? 

Niestety, na tę chwilę płatność za pobraniem nie jest możliwa. Pamiętaj, że cały czas udoskonalamy nasz sklep i kolejne nowości pojawią się najszybciej, gdy będzie to możliwe. 

4. Chce zapłacić za swoje zamówienie przelewem tradycyjnym, czy jest taka możliwość? 

Niestety, obecnie nie oferujemy takiej możliwości. 

5. Czy mogę zmienić sposób płatności za swoje zamówienie? 

Tak, ale tylko dla zamówień, które nie zostały jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres esklep@polskie-smaki.pl 

Dostawa

1. Jaki będzie czas dostawy mojej paczki? 

Nasze przesyłki są realizowane przez Pocztę Polską - Pocztex 48. Zamówienia złożone do godziny 12 są wysyłane najczęściej tego samego dnia. Twoja paczka pojawi się w Twoim domu maksymalnie do 2 dni roboczych

2. Jaki jest koszt dostawy? 

Koszt dostawy wynosi przy płatności online - 12,32 zł. Często jednak można zdobyć kody rabatowe na darmową wysyłkę. 

3. Kiedy moja paczka zostanie wysłana? 

Większość paczek wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jednak jeśli złożysz zamówienie do godziny 12, paczkę wyślemy tego samego dnia. 

W pojedynczych przypadkach czas realizacji może być dłuższy, o czym zawsze informujemy mailowo. 

4. Otrzymałem zły produkt, co robić? 

Jeśli przez przypadek otrzymałeś zły produkt, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres esklep@polskie-smaki.pl

Pamiętaj, aby w wiadomości zawrzeć numer Twojego zamówienia oraz jaki produkt otrzymałeś. Skontaktujemy się wtedy, aby rozwiązać ten problem. 

5. Produkt uległ zniszczeniu, co powinienem zrobić? 

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak zauważysz, że paczka w której zostały wysłane jest naruszona, a produkty uszkodzone, daj nam o tym jak najszybciej znać, wysyłając nam wiadomość na adres esklep@polski-cukier.pl. Pamiętaj o tym, żeby zrobić zdjęcia uszkodzeń i dołączyć je do wiadomości. Nie martw się, wyślemy Ci błyskawicznie nieuszkodzony produkt

6. Czy wysyłacie zamówienia za granicę? 

Nie, obecnie nie wysyłamy przesyłek za granicę. 

7.  Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia? 

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zmienić jego adres dostawy. Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres esklep@polskie-smaki.pl, zawrzyj jej nowy adres dostawy, a my go zmienimy. 

W przypadku zamówień wysłanych nie ma możliwości zmiany adresu dostawy. Skontaktuj się z nami. W takiej sytuacji wystarczy, że nie przyjmiesz paczki. Ta do nas wróci i wyślemy ją do Ciebie bez dodatkowych kosztów (oczywiście, jeśli będzie taka opcja)

8. Czy przewidujecie kolejne opcje dostawy, na przykład Paczkomaty InPost lub innych kurierów? 

Tak, cały czas pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty związanej z wysyłką naszych produktów. Zarejestruj się w naszym newsletterze, aby być na bieżąco z promocjami i zmianami w sklepie Polskie-Smaki.pl. 

9. Czy jest możliwość odbioru osobistego? 

Tak, możesz odebrać zamówienie osobiście w biurowcu Zakładu Krajowej Spółki Cukrowej "Polskie Przetwory" przy ul. Wienieckiej 27 we Włocławku. 

Zwroty i reklamacje

1. W jaki sposób mogę skorzystać z prawa zwrotu? 

Jeśli chcesz skorzystać z prawa zwrotu, skontaktuj się z nami na adres mailowy esklep@polski-cukier.pl, wysyłając nam jednoznaczne oświadczenie o chęci skorzystania z prawa do zwrotu. 

2. W jaki sposób mogę złożyć reklamację? 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

1. Formularz zwrotu/reklamacji 

Wypełnij formularz zwrotu reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

• Imię i nazwisko

• Adres e-mail 

• Adres do korespondencji

• Numer telefonu

• Wskazanie nazwy produktu • Przyczyna reklamacji

• Data zakupu

• Data wystąpienia wady 

2. Odesłanie produktu 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 

3. Wysyłka 

Reklamowany produkt należy odesłać na adres: 

Zakład Krajowej Spółki Cukrowej 

Polskie Przetwory

ul. Wieniecka 27

87-800 Włocławek

z dopiskiem "Sklep Internetowy" 

3. Czy muszę podawać powód reklamacji? 

Tak, podanie powodu reklamacji jest konieczne do jej pozytywnego rozpatrzenia. 

4. W jakim czasie zostanie rozpatrzone moja reklamacja? 

Informację o tym, czy reklamacja została uznana otrzymasz w ciągu 24 godzin. Jeśli przyjęliśmy reklamację, w ciągu 14 dni od odebrania paczki naprawimy, wymienimy lub zwrócimy Ci należność za produkt.

5. Czy jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywny, mogę reklamowany produkt zwrócić osobiście zamiast go wysłać? 

Aktualnie nie przewidujemy takiej opcji, jednak w przyszłości będziemy chcieli umożliwić taką opcję w naszym sklepie firmowym „Polskie Przetwory” przy ul. Wienieckiej 27 we Włocławku. 

Faktury

1. Gdzie znajdę fakturę? 

Fakturę dołączamy do e-maila informującego o realizacji Twojego zamówienia. Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym, możesz ją także pobrać ze swojego konta.

2. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie? 

Faktura VAT znajduję się na Twoim koncie w „Historii i szczegółach zamówień” . Dodatkowo fakturę VAT otrzymasz w wiadomości e-mail, po zaksięgowaniu Twojej płatności. 

3. Czy mogę otrzymać fakturę proforma? 

Cały czas udoskonalamy nasz sklep i wprowadzamy nowe opcję. Obecnie nie ma możliwość otrzymania faktury proforma. Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informację o nowych promocjach, produktach i zmianach. 

4. Czy mogę zmienić dane do faktury po złożeniu zamówienia? 

Niestety, obecnie nie ma możliwości zmiany danych do faktury. Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres esklep@polski-cukier.pl, aby dokonać anulowania zamówienia. Należy wtedy złożyć nowe zamówienie z poprawnymi danymi. 

Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informację o nowych promocjach, produktach i zmianach. 

5. Z kim zawieram umowę sprzedaży, kupując w sklepie internetowym Polskie-Smaki.pl? 

Kupując w naszym sklepie zawierasz umowę sprzedaży z Krajową Spółką Cukrową S.A. w Toruniu. 

Krajowa Spółka Cukrowa S.A 

ul. Kraszewskiego 40

87-100 Toruń

NIP: 956-10-40-510

REGON: 870363980